Lördag?

Pratade precis med syster min och kom på att de är ju fan lördag idag :P haha, snacka om dagvild ?
Ja, ska bara ligga hemma och inte göra någonting ikväll, har så förbaskat ont i ryggen och känner mig inte alls pigg på att hitta på något :(
Kanske ringer Malin och se vad hon har för sig. Spela lite guitar hero kanske ? Får se..

Har jobbat idag, hua.. Gick inte alls nå bra med min onda rygg. Måste verkligen börja träna nu.
Jag är fan i värre skick än pensionärerna jag går till, då är de illa!! Kan inte finnas en enda muskel i min kropp.
När Madde kommer hem så blir de simhallen som gäller. Ska börja med att simma eftersom de är nog bästa träningen för min kropp.. Ska se till så Malin också hänger med oss :)

Nu ska jag tjata hit malin, eller om jag går hem till henne. får se :)

Kram på er


Kommentarer
Från: lindos

ja hade lätt velat följa med om ja bodde i njurunda :/

2008-09-15 @ 01:49:54
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0