Jobbig dag.

Vaknade 1 timme för sent idag så jag fick stressa till jobbet i morse.
Kommer dit och får höra en tråkigt men ändå skönt besked.. Drar iväg med Palm och börjar jobba. Känner hur hela huvudet pulserar och käften värker :( Håller nämnligen på att få en visdomstand!!!!!!!!! AAAAH, så jag har haft ont i hela mitt stora huvud hela dagen. skönt att jag hade en lugn eftermiddag iallafall :)

Nu sitter jag och väntar på att Lisa förhoppningsvis ska komma hit, har så jäkla tråkigt.:(
Vill att Madde ska komma hem nu så de blir lite action på jobbet :P Så jäkla roligt vi har när vi jobbar. UNDERBART.
Tur att Malin finns iallafall. Är så glad att jag har dom två änglarna så nära. Händer saker mest hela tiden :)
På lördag blir de party hos Malin :D Det ska bli kalaskul att träffa klasskamraterna igen :)<3 eller f.d klasskamraterna :(

Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan ett tag och vila huvudet!!


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0