Jävla skitblogg.

Får inte till bilderna, så jag hänvisar därför till min bilddagbok istället för den som är intresserad av min sjukhärliga fredagkväll :) MalinLundberg.bilddagboken.se
Förövrigt så har de inte hänt så mycket idag, jag och malin tog bilen bort till statoil och köpte två filmer :) Började se på den ena sedan så slocknade vi båda:P Haha, nu sitter jag och ska kolla på singing bee och vänta på att min älskling kommer hem!
Imorgon börjar mitt nya liv som hälsosam, vill också meddela att både jag och Ted har slutat snusat :) Känns skönt faktiskt. Kommer att tjäna ca 1500 kr/mån på de. Så de är ju bra, kanske lägger dom pengarna på en utlandsresa till våren ? vem vet :)

Jaja, soffan väntar.


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0