Helgen

Har haft en riktigt bra helg :) Jobbade i fredags och lördags, efter att ha slutat på lördagen for jag hem och slängde i mig lite mat och gjorde mig i ordning. Sprang över till Malin och Carro och sjung massa singstar och drack lite alkohol :) MUMS. Lite senare tittade Zandra och Linda förbi, så himla roligt att träffa dom igen. Har knappt hörts av sedan studenten. For vidare ut till juniskär på nån fest och hade mycket trevligt :)
Ja, riktigt bra kväll ! Tack för de allihopa.
Vaknade på söndagen, ville inte resa mig upp ur sängen för jag hade sån jävla huvudvärk !:S La mig på soffan och väntade på att klockan skulle bli 16.00 så jag kunde ta bussen till jobbet för att sedan jobba fram till 21.45!!
Tur att de va en lugn kväll, annars hade jag aldrig pallat :S
Slocknade på en gång jag kom hem och sov som en stock fram till 11 idag.
Ted gick iväg och jobbade och malin kom över till mig med äppelpaj :D GOTT GOTT.

Nu har jag och Ted varit i birsta och inhandlar guitar hero och en skarvsladd !! :D
Jag har spelat så jäkla mycket så jag har kramp i fingrarna !:P men de går riktigt bra för mig att spela med tanke på att jag inte spelat sedan november. Men de är lite värre för ted som är helt nybörjare:P Han blir så sur när jag vinner över honom :D Men jag tycker att de är skitroligt.
Imorgon blir de förhoppningsvis mer Guitar hero med Malin och Linda och sedan kommer mormor hit en sväng och hälsar på :)
Jag, Malin och Linda tar en sväng till birsta också :D

Gud vad livet leker nu, de händer saker hela tiden och männsikor som vill hitta på saker :D Så underbart.
Önskar att de kunde vara så här jämt. Men man måste ju jobba också :P
1 vecka kvar till madde kommer hem också. Då blir de absolut fullrulle. :D
Vad skulle jag göra utan alla mina underbara vänner? Tack för att ni finns!!!<3


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0