Förvånad :O Men positivt.

Fick ett samtal alldeles nyss från en person som jag inte pratat med på evigheter !!
Vart lite pinsamt tyst men de kändes ändå skönt att höra från den människa som alltid stått mig så nära men på något sett försvann ur mitt liv ett tag.. Efter att ha kunnat prata om allt så var jag helt stum, visste inte vad jag skulle säga.
Hoppas verkligen att vi hörs av nåt mer så de inte blir som de varit nu. Finns så mycket jag vill säga till dig, så mycket som jag vill berätta!!
Hoppas också på att kunna prata med dig som förut, min bästa vän. Den som alltid brytt sig och som alltid ringt varje dag och gjort mina värsta dagar till dom bästa.

I MISS YOU DIN GRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart får du och din otroligt gulliga sambo barn också!:) Glad för eran skull.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0