Dåligt fantasi.

Har alltid jättesvårt att komma på en rubrik till alla inlägg.. Kan sitta jättelänge och fundera men de står helt stilla i skallen.
Igår kväll gick ju jag och Ted över till Madde och Daniel, drack lite smirnoff och sniffade på daniels porterstek som jag hade lust att äta upp!:P Älskar porterstek, så jäkla gott. Bara därför måste jag och Madde ta och göra de någon dag.
Jag har ingen aning om hur man gör, så det för hon sköta !! haha. Jag bara äter ja :P

Imorse vaknade jag av att en klarvaken Ted låg och petade på mig och tyckte jag skulle gå ut med unik.
Men jag somnade om en stund så han fick gå ut i vilket fall ;P hehe!!
Ska umgås med Madde sedan igen, hon ska jobba ensam ikväll så jag ska åka med som lite sällskap!! haha :D
Sedan imorgon så ska jag jobba 7.30-17 och efter de får vi se om jag och älsklingen kanske far och storhandlar:) Ska handla massa nyttigheter också, eftersom jag börjar mitt nya liv på måndag :)

På fredag blir de middag hos Madde eftersom hon fyller år imorgon :) Sedan så tänkte jag kolla med lillasyster om hon vill komma hit på lördag, kanske äta lite tacos och mysa på !

Måste passa på att säga grattis till Systers sambo Mats som fyller år idag, men vägrar svara i telefonen:P
Grattis på dig!!<3

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan måste jag fixa nåt att äta innan jag ska iväg:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0