Utmaning

Jag har blivit utmanad av -> JanniceNordin.blogg.se


Reglerna är följande:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är oerhört pedantiskt
2. Jag är köpgalen när jag fått min lön
3. Gör alltid nr.2 när jag vaknar
4. Har en superskön humor ;D
5. Jag älskar att städa.
6. Är rädd för utländska killar
7. Är LAT, om de inte gäller städning dvs.

Jag utmanar: Malin B, Semlan, Linda R, Emelie, Matilda, Zandra, Johanna


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0