Snart snart snart!

Snart är det advent, så nästa helg har jag och Malin en massa att göra.
Ska hjälpas åt att storstäda hos varandra, först hos mig och sedan hos henne! Ska skura hela badrummet (väggar och allt) sedan så ska vi hänga upp gardiner och sätta upp stakar :) Ska bli så mysigt . På söndag ska vi vara helt klar med de för då ska vi baka, gå på julskyltning och dricka glögg ! MYS..
Nu när de kommit lite snö så får jag ännu mer julkänslor, har redan börjat spela julmusik hela dagarna :D Finns de nå bättre ? Bästa tiden på året at december och julen ! UNDERBART. Att få träffa dom människor man tycker om och äta god mat och spela spel.


Annars gör jag inte mycket alls på dagarna, sitter här och drömmer mig till jul :P Söker jobb och kollar på alla bra serier på tv ! Har blivit en riktig TVnörd :/ Inte bra, LAT med andra ord.
Ska ta en långpromenad sedan hade jag tänkt. Sedan ikväll så är de ju idol, så då lär jag bli hos Malin hela kvällen:)

Jaja, ska sjunga lite julsånger och sedan ska jag ta fram dansmattan och göra lite moves ;)

Kommentarer
Från: Lisa

Men malin! När ska vi ha våran singstar-dansmatta-rökmaskin-maskerad-fets?! Nästa helg tycker jag!

2008-11-22 @ 17:20:13
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0