Seg söndag

Igår va jag på ljusparty hos madde, de va nå fotbadsgrejs också så de va ju skönt :P Käkade lite ost och kex, drack ett glas vin och surrade lite. Sedan så va jag dödstrött så då va de soffan som gällde resten av kvällen.
Idag har jag varit inne på sjukhuset en sväng och hälsat på farmor, va lite jobbigt. Men man måste vara stark för hennes skull :) Tror och hoppas på att allt kommer att ordna sig.

Är tänkt att jag ska tvätta ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Tar de imorgon istället, ska vara med malin och kolla på ensam mamma söker iallafall :)
Snart är de första advent, som jag längtar efter att få sätta upp alla mina nya gardiner !! Det kommer att bli så himla mysigt här!

Jaja, måste laga lite med gubben nu !:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0