Panik!!

Har försökt logga in på min blogg nu i 30 minuter, hade glömt bort lösenordet :/
Men nu är de fixat :)

Just nu sitter jag och inte gör speciellt mycket alls, försöker träffa rätt tangenter när jag skriver typ :P
Har fått låna malins bärbara dator nu när hon åkt till turkiet och jag är lite ovan. Men det blir nog bättre så småningom :)
Känner mig rastlös för tusen, har absolut ingenting att göra. malin har åkt iväg, madde är hos sin pappa och älsklingen jobbar. Funderar på om jag kanske ska sätta mig och skriva en önskelista på julklappar eller nåt.
Också måste jag försöka komma på vad jag ska köpa till min familj också.
Har en julklapp avklarad redan, så de känns ju skönt, men resten då ?

Orkar inte skriva nå längre inlägg just nu, blir galen på tangenterna :P

Kommentarer
Från: Jannice

Du får inte handla nåt till mig eller Mats för vi kommer inte kunna köpa nåt till dig =/

2008-11-06 @ 16:56:23
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0