Också va de kväll.

Nu har jag börjat vänja mig vid dom här tangenterna:) Skönt som tusan, värre är att jag suttit framför datoorn hela dagen :P haha, men snart kommer älsklingen hem från jobbet så då ska jag ge upp datorn ett tag.
Blir en massa mys i soffan, skönt att bara ta de lungt ibland också.. Även om jag är den personen som gärna har fullt upp hela tiden :)
Ska ta och koka lite makaronen och steka korv snart:P haha, lyx middag? INTE MYCKET. men de duger en dag som denna:) Däremot har jag en karl som helt äter massa kött varje dag, även om de är gott så kostar de skjortan:P

Pratade med Malin förut, som nu softar på varmare breddgrader. Hon hade fått massa rosor m.m ,.. CUITE.
Tänk om jag kunde få en jättebukett med rosor varje dag jag kommer hem :) De skulle vara nåt de. haha. Men de skulle inte vara så speciellt i längden. Kärlek varar i längden, och de finns de massor av hemma hos oss:)

Jag tror inte jag hade kunnat hittat någon bättre än min sötnos, han är världens bästa :) LOVE HIM!<3


Jaja, nu ska jag kolla lite på MADE innan jag börjar kocka:)



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0