Natti natti.

Ja, klockan är 00.09 och ted har somnat för längesedan.. Han börjar nio imorgon så de vart en tidig kväll.
Själv så gick jag också och la mig, men kunde inte riktigt somna, så jag hamnade här istället.
Ska väl snart gå och försöka sova igen !! har hemskt svårt att somna när ted redan sover. Känner mig så ensam då, och det värsta jag vet är ensamhet.

Umgicks med Lisa igår, sjöng en massa singstar och kollade på sing along :) Planerade även en kommande fest, är så sjukt party sugen, men jag måste få lön först :) sedan så!!!

Vet inte riktigt vad de är med mig, men jag har någon oro i kroppen.. vet inte vad de är, men jag känner att något är på gång.. Ett tecken är ju att jag inte kan somna, annars kan jag sova hur mycket som helst när som helst på dygnet. Plus att jag har börjat fått magknip och tryck över bröstet. Fast trycket över bröstet har jag haft ett tag och funderar nästan på att kontakta någon läkare för ibland gör de så ont att jag håller andan för andetagen gör så att de känns som om jag ska explodera:S Gör ont ända bak i ryggen.

Jaja, nu ska jag krypa ner hos Ted igen och göra ett nyss insomnings försök!!

GOD NATT!

Kommentarer
Från: Emelie

bäst för dig att jag är bjuden på den här kommande "festen"

2008-11-10 @ 14:13:26
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0