Då va de fredag igen.

Eller jag har ju haft Fredag hela veckan! Haha, varje dag har känts som fredag. Vet inte varför:P
Det blev ingen hårfärgning igårkväll iallafal. Tog en dusch istället och la mig på soffan och sov! Väntar på att Malin ska komma hit när som helst och färga idag istället :) Ska bli skönt med nyfärgat hår så jag känner mig lite "frächare".
När man har nyfärgat hår känner man sig som en helt ny männsika, är de inte roligt så säg? plus att man orkar lägga ner lite mer tid på att fixa håret. Om det är en massa utväxt så blir inte håret bra oavsett vad man gör :P

Ikväll blir de kanske utgång, jag och Malin pratade om att kanske ta oss en sväng på stan.
Eller så sitter vi hos henne och dricker lite gott och sjunger singstar :) Får se vad som händer. Måste vara pigg imorgon iallafall, så de får inte bli för sent ikväll!!

Nu ska jag äta en lussebulle och dricka ett glas mjölk i väntan på malin. Våra lussebullar vart sjukt goda:) MUMS! Vi är så duktiga så. Den stora lussebullen ligger i frysen och ska inte bli uppäten än på ett tag:P

Ha en bra dag!

PS. Tråkigt med plusgrader ute, då försvinner ju snön :(



Våran jättestora Lussebulle :D

Kommentarer
Från: Emelie

Men skit i de;c jag vill ha sällskap jag med kansssskkek.. Ofta festaste lussebullen! DEN kan jag få i julklapp!

2008-11-28 @ 16:53:55
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0