Aj aj aj !

Har sån jäkla smärta i benen, känns som växtvärk. Men jag borde väl inte växa nå mer nu ?:S Kryper kanske :P haha
Idag kommer min LOVER hem .. Ska komma ut och säga hej till henne klockan 2 inatt när hon kommer hem.
Sedan så ska jag springa hem och krypa ner med älsklingen och sova. För imorgon ska jag äntligen få jobba :) FINALLY!

Idag har jag varit och flängt runt en massa med madde, först for vi upp på södra berget där hon skulle utnyttja sitt presentkort på spa. Vart en massage. Jag däremot som är pank fick sitta i mysiga korgstolar och kolla ut över sundsvall. Åt lite vattenmelon osv:) De va ju tur att jag slapp sitta ute i reseptionen iallafall :P haha
Sedan så for vi ner på arbetsförmedlingen och kollade upp massa grejor, vart inte ett dugg smartare av de. Men ändå.
Lite kalas, och erikshjälpen vart de också :)

Nu har jag precis umgåtts med Lisa, kollat på "du är vad du äter" och har kommit fram till att jag ska anmäla mig:) Synd bara att jag har en gubbe som inte är lika på :P Kan man inte få anmäla sig bara två kompisar?! Så jag har någon iallafall, ted skulle ju fortsätta äta chips och skit iallafall han !! GOTTMONSTER..

Jaja, nu ska jag lägga mig i soffan och mysa lite med Älsk :) Hoppas att jag inte somnar bara, då kommer jag inte att vakna när Malin kommer hem och då har inte hon någon nyckel hem ;P För den har jag ! haha

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0