Adventstid kom till vårt ensamma hus.

Ja, jag och Malin kunde inte hålla oss från skursvamparna, så igår va de TOTALSTÄDNING både hos henne och mig hela dagen. Började hemma hos mig och skurade HELA badrummet (väggar och allt) Sedan så fortsatte vi i resten av lägenheten. Hängde upp mina superfina julgardiner osv :) De är så sjukt mysigt här nu så jag kommer aldrig mer att gå utanför dörren. Sitter och njuter nu. Det här är min tid på året, blir så otroligt lycklig av alla ljus och varma färger :) Kommer att lägga in bilder på resultatet senare eller imorgon, min kamera är för tillfället hos malin efter som jag varit där och bakat lussebullar hela dagen :D Gjorde en JÄTTESTOR lussebulle som var över nästan hela plåten :) MUMS!

Imorse sprang jag och Malin iväg till ICA när ted började och handlade lite. Sedan så bjöd jag henne på en supergod frukost :) Sedan så har vi tvättat en massa efter att ha bakat massa lussebullar.

imorgon va de tänkt att jag och Malin skulle till birsta, tänkte köpa teds julklapp och lite mer. Men vi fick inte tag i någon bil så de blir ingenting av med de:( Har bestämt oss för att vi kanske ska ut och göra stan osäker istället på kvällen ;) Får väl se. Jag kan inte vara allt för bakis på lördag dock, för då ska jag till bergeforsen :)

Nu sitter jag här ALL ALONE, vill att Ted ska komma hem någon gång. Men han slutar inte förrän om en timme.
Eller så kan Malin komma hit och färga mitt hår iallafall :P Ska springa ner i tvättstugan nu !

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Från: Emelie

Jag hänkar gärna med när ni ska på stan och köpa julklappar:) Måste göra det jag med..

2008-11-28 @ 10:48:52
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0