Tisdag

Idag är de ingen bra dag, skulle egentligen har tvättat idag, men så upptäckte jag att vi inte hade nå tvättmedel och inga pengar har jag heller. Men lika bra de, är snurrig som fan och har jätteont i huvudet. Pannan smärtar som om jag fått en fet jävla smäll där. Plus att jag har ont i halsen på vänster sida, eller jag har inte ont när jag sväljer eller är tjock, utan det gör ont på utsidan när jag rör mig eller tar där :S Håller väl på att bli sjuk,  :( VILL INTE!!
Vill att älsklingen ska komma hem och ta hand om mig, men han slutar inte förrän sex. BOOORING.
Jag sover fortfarande dåligt på nätterna, igår somnade jag inte förrän fyra. Kollade på klockan sista gången 03.53 . Jag bara ligger och stirrar ! Det är inte alls rolig för jag är trött hela dagarna och grinig.
Någon som har något tips för att jag ska kunna somna ?
Ja, jag vet inte alls vad jag ska ta mig till.

Nu har jag laddat hem lite Lasse Stefans som får mig att slappna av lite grann iallafall. Jag tror nog att jag är den enda av mina kompisar som lyssnar på Lasse Stefans :P haha, elr syrrans sambo gillar dom också:) Men de är sån bra musik för mig, jag blir avslappnad också dyker så många minnen upp när jag lyssnar på dom.
Pappa spelade alltid Lasse Stefans eller flamingo när jag och Emelie skulle sova när vi va mindre.
Texterna berör mig och det är så många känslor som kommer upp när jag lyssnar på Lasse Stefans, alla tänker men fy fan för dansband. Men de är faktiskt bra om man tar till sig av texterna !
Jag är en riktig allätare vad de gäller musik, jag lyssnar på i princip allt utom hiphop.

Jaja, nu ska jag sätta mig och rita lite. Så får vi se om huvudvärken släpper om ett tag så jag kan ta mig en promenad.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0