Sunday

I fredags så va jag helt död efter att ha jobbat, tvättade och sov mellan jag skulle hänga upp tvätten.
Ja, jag sov bort hela fredagen. Sedan så vart de lördag och då tog jag och städade en massa, torkade golven som va skitiga som fan. Sedan så for jag och Ted upp till härnösand och umgicks med mina underbara. Spelade mariocart, hur kul som helst:D Även om jag inte fick gå i mål !! haha.

Idag så har vi varit hos pappa och myst på, så underbart att få vara ute så där ! Saknar de nu när jag bor i lägenhet. Kan inte bara gå ut som man vill.. Och då menar jag att jag inte kan gå ut i bikini och ingen ser mig :P
Efter att ha varit hos pappa så for vi hem och nu har jag sovit bort halva den här dagen också. Ska väl kolla på någon film snart så jag blir lite trött igen och kan sova inatt.
Ska upp tidigt imorgon, ska ha inskolning imorgon med patricia :) de ska bli trevligt. Så nu hoppas jag att jag får massa jobb efter de !!

Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan och mysa med älsk!

Ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0