Slö !

De vart inte nå party ikväll :( Ganska tråkigt med tanke på att jag kunde åkt upp till syrran om jag fått veta de tidigare. Men men, ikväll har jag legat på soffan och sovit. mer har jag inte gjort. Ted har gått och lagt sig och här sitter jag, pigg som aldrig förr! Jag hatar att vara uppe ensam på kvällen, så tomt och ensamt. Men jag får skylla mig själv.

Va ut till pappa och åt lite kokletter, och grattade sötkevin :) han har fått en pool av pappa som han bitit hål i så de är ju roligt:P Den lilla skitungen. hehe..

Imorgon vet jag inte vad som händer, hoppas på sol så kanske jag kan få lite färg på mig innan Mamma och Emelie kommer hem från bulgarien och är skitbruna ! Som tur är blir inte emelie sådär superbrun så om jag steker lite så kan jag nog slå henne om nå dagar ;P
jaja, nu ska jag kolla lite på TV och se om jag blir nå tröttare.

God Natt

Kommentarer
Från: Jannice

Men åååhhhh..va typiskt! =(

2008-06-22 @ 10:03:17
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Från: Sarah

svar: tack tack =)

2008-06-22 @ 19:46:56
URL: http://sarahrebecca.devote.se

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0