Ny design...

Ja, den får väl duga tills vidare :) Måste vänta tills att lillasyster kommer hem så hon kan hjälpa mig att göra den riktigt snygg:) Hon är rätt så duktig på sånt där.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag börja motionera, eller jag började igår. Tog en promenad på sammanlagt 3 timmar, och idag har jag så ont i benen så jag orkar inte röra mig! haha.. Gick till mamma i kvissle och vattnade hennes blommor. Fy fan, värsta promenaden någonsin. Men jag är ju så otränad så den är egentligen inte så hemsk :P
Efter att ha kommit hem efter den lååånga promenaden låg jag på sängen och grät för jag va så hungrig och hade så ont i knävecken. (vad nu de kan bero på, har svinont idag också :/). Sedan kom älsklingen hem och lagade mat åt mig:) Så då vart jag ju lite gladare iallafall. Runt åttatiden kom Lisa och Matilda hem till mig:) Tog en sväng bort till statoil och sedan visade Lisa mig vart man ändrade på att när man ska fixa designen ..
Dom for hem vid elva och jag va så jävla trött, kändes som om jag skulle somna stående. Men när jag la mig i sängen så gick de fan inte att somna, jag vart så jäkla frustrerad ! jag va ju trött som en gris, men de gick bara inte att somna.
Låg bara och tänkte på midsommarafton, m.m ..

Men, men .. Nu är jag vaken och utvilad iallafall. Även om de tog sin lilla tid!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, väntar på att malin ska sluta jobba så vi kan planera inför fredagen:) jag har massa roliga ideér nu som jag kom på inatt :P
Kanske jag ska ta mig ett varmt fotbad också ? mina stackars fötter mår inte bra sedan promenaden igår så dom måste få lite omvårdnad!!

Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar och snoka runt lite.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0