Lite många koder för min del !:P

Haha, har suttit och grejat som ett tok på designen nu. Får ändå inte till de.
Jag vill ha photoshop så jag kan fixa med en riktigt snygg banner!! Men, men.. jag får klara mig så här
Sedan är det ju så att vi har onödigt stor dataskärm så allt ser helt puckat ut ;P

Nu funderar jag på om jag ska ta mig en liten promenad och sedan springa bort på Ica och handla lite. Måste köpa diskmedel så jag har något att göra ! haha, också jag då som inte alls är lättroad! tror att det bara är jag som tycker att det är roligt att diska och städa:D Men de känns ju så fräscht när man är klar:)

Vill ha pengar nu!!! Önskar att jag kunde få pengar nu innan helgen så jag kan äta nå gott på fredag, (ska grilla) så de lär väl bli korv eller nåt som vi har hemma om vi inte kan låna pengar av någon :)

Jaja, nu ska jag sätta lite fart ! Ska lägga mig i ett bad sedan också.

Ha en fortsatt trevlig dag.
Kram Malin

Vad tycker ni om min design förrästen? inte illa för att vara nybörjare?:D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0