Jävla skit

Skulle gå och ta ut pengar imorse, men då kom jag på att mitt bankomatkort inte funkar.
Har skaffat visakort och har inte aktiverat de än och mitt gamla funkar inte. SKITROLIGT!!! måttligt less jag blev då!:@

Jaja, va och kollade på en lägenhet med Malin idag, en vindsvåning precis brevid mig och Ted. Den va jättefin :) Hoppas att hon tar den då kan vi sitta i fönstren och prata med varandra. haha!!
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, är inte helt pigg idag heller :(  Alex, Lisa och matilda va här igår och jag kände mig så otroligt tråkig. Förlåt för de, men de är inte helt lätt att hålla humöret uppe när man inte är så pigg:) Men jag kommer att bli på bättre humör framöver !!

Jaja, nu ska jag ringa mammsen och se vad hon gör:)

Kram på er


Kommentarer
Från: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

nu har jag framställt en lista på hur man ska gå till väga för att göra ner sig som människa

2008-06-25 @ 14:09:28
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0