Jävla adressändring.

Är inne på adressändring och försöker fixa min nya adress ! MEN DE FUNKAR INTE, och har inte gjort på hela veckan. Jag håller på att bli galen !
Ja, nu har älsklingen kommit hem och bokat fotboll på tv:n :P Och jag tycker att de är så jävla tråkigt att kolla på fotboll. Speciellt på tv, de är så seg och långsamt. Också känns de lite drygt att de är just idag eftersom att det är sex and the city special på trean fram till klockan 00.00 .. Men, men. de är ju ingen som dör för att jag missar de.
Värre är det med mina smärtor i ryggen som jag fått idag, dom känns det som om jag ska dö av. Jag vet att jag inte alls borde sitta framför datorn när jag har ont i ryggen men vad ska jag göra då ?
Ligga på soffan är inte heller bra, så somnar jag bara också kan jag inte somna sedan istället .

Det värsta jag vet är när jag planerat något, och sedan blir det inte alls som jag tänkt mig.
Ska till Malins stuga på midsommar, grilla, mysa osv. Men nu ska våran kära vän Alex komma hem och han, lisa och matilda ska till någon Johan istället. och då vill Ted hellre vara med dom. Så nu är jag lite grinig, jag kan ju faktiskt inte svika Malin för jag har ju lovat henne. Tänker inte svika henne heller, men de känns ju surt att alla andra ska vara på andra håll. men jag hoppas att Lisa, Alex och Matilda åker upp till Malin ändå. Hoppas verkligen de!
Hur som helst kommer det att ordna sig i slutändan, men fram till dess är jag ett nervvrak som vanligt.

Har suttit och kollat runt lite på Famlijeliv.se och fan vad många det är jag känner som ska eller har fått barn. Det känns nästan overkligt. Jag kan inte inse att jag och mina kompisar/gamla kompisar börjar bli så gammal. Jag tänker hela tiden tillbaka på när jag var fjorton år, hängde på folkan i söråker och tyckte att jag va jättecool.
Stog uppe i skogen och tjuvrökte var femte sekund och va olyckligt kär! haha, och nu har min bästa kompis fått barn !! Ja, de är underbart men ibland längtar jag tillbaka till den tiden när man bara levde livet och inte hade några som helst krav på sig. Man bara fanns liksom. Kanske är dax att komma ur den bubblan och börja leva? Ja, kanske. Men jag tänker nog leva livet ett tag till. jag måste ju passa på nu medan jag fortfarande är tonåring;P
Men när är man vuxen då? Blir man någonsin 100% vuxen ? Ja, man kan ju undra. Min syster är 24 år och visst är hon vuxen ibland men hon har även sina barnsliga sidor hon med :D Och det är underbart, jag hatar att umgås med människor som hela tiden ska verka så jäkla "stora".  Det här kanske låter dumt, men -VÄX UPP!! Man måste få vara barnslig, löjlig och helt galen ibland.

Oj, ett hyffsat långt inlägg idag igen :P
Kanske de är dax att sluta skriva då !!

HEJJA SVERIGE!!!!!!!!

Ha en trevlig kväll



Kommentarer
Från: Jannice

Hahaha! Jag är väl aldrig barnslig? =P

2008-06-19 @ 07:21:08
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Från: Kajsa

Hej Malin!



Jag heter Kajsa och är webbansvarig på Adressändring. Det var tråkigt att höra att du haft problem med att göra en anmälan på vår webb. Hoppas verkligen det ordnat sig vid det här laget. Det går alltid att kontakta vår kundtjänst om du har problem, de har öppet mellan 8 och 19 på vardagar. Du når dem på telefon 020-97 98 99 eller på mail [email protected]

2008-07-03 @ 14:21:13
URL: http://www.adressandring.se

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0