Jag förstår inte




Vad spelar det för roll ? Vad kan jag göra, vad kan jag säga. Det är svårt !
Att se en människa man älskar mest bara försvinna, tyna bort av oro och ensamhet. Helt klart behöver någon göra något, och de är snart. Jag vill inte att du ska försvinna bort från mig. Men jag är för svag för att hjälpa dig!
Jag har alltid tyckt att jag sagt vad jag tycker och varit rak på sak . Men nu vet jag faktiskt inte vart jag har mig själv, inte i sånna här lägen . Vad är bäst för dig? Du måste ha hjälp. Jag hoppas att mina syskon finns här och stöttar mig nu.
Jag måste göra något innan det är för sent. Du är en underbar människa och jag vill inte se dig lida. INGEN AV OSS VILL DET. Men tjurig som du är kommer du nog bara neka, du försöker bara undvika att se på dig själv och se vad du gjort med dig själv.
Att se på dig får mig att känna mig som en värdelös männsika, att jag inte gjort något tidigare. Att jag bara tittat på och se hur det går utför hela tiden. Men jag älskar dig, och jag måste ta mig själv i kragen och säga till, jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig. För jag vill ditt eget bästa, jag vill ha dig kvar här med oss.

P<3

Kommentarer
Från: Jannice

Shit va ledsen jag blev när jag läste det här, vi måste försöka göra nåt tillsammans! Jag är ju den svagaste så jag vet inte alls vad jag ska säga för att det ska ha någon verkan? Tillsammans är vi starka! Älskar dig syster!!

2008-06-19 @ 22:42:42
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0