Inte en helt oväntat förlust !

Ja, Sverige-Ryssland matchen igår sög totalt !! Ja, de är nästan pinsamt. Även fast jag hatar att kolla på fotboll så gjorde jag de iallafall igår, hade inget bättre för mig. Mer kan jag inte säga om de, bara pinsamt.

Är jättetrött idag, vet inte vad de beror på, men trött är jag :/ Eller iofs så hade jag rätt så svårt att somna igår, låg och tänkte på massa familjemedlemar som inte mår allt för bra! Jobbigt..
Men, men .. Solen skiner idag iallafall, och varmt som fan är det :D Synd bara att jag inte har någon att ligga ute och steka med ! Vill inte ligga ute på min gräsmatta helt själv, är så mycket människor runt omkring hela tiden .
Jag får väl vänta och se om någon ringer, ska hoppa in i duschen nu iallafall, känns som om de är mycket behövligt :)

Ha en bra dag

Kommentarer
Från: Jannice

Tror jag vet vem du tänkte på.. =(

2008-06-19 @ 10:49:12
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0