God morgon världen!

Vaknade till en snabbis i morse vid halv 8 när älsklingen gick till jobbet. Men sedan sov jag som en stock igen!
Vaknade i panik runt 11-tiden och trodde att jag hade fött barn, men så var inte läget. (TUR DE).. Efter att ha svettas klart efter drömmen så tog jag en sväng upp i eljuspåret med grisen.
Nu har jag precis ätit en supergod frukost som bestod av hårdbrödmacka med ägg, havregrynsgröt och ett glas juice till de:) Mums, !! Efter att ha läst Lisas blogg och hon skrev att hon skulle äta ägg så vart jag så sugen.. Kom på att man faktiskt kan använda ägg till annat  än kladdkaka :P hehe !

Sitter och letar efter jobb för fullt nu, och skummar igenom lite bloggar såklart;P
Måste fortsätta mitt letande.

Ha en bra dag


Kommentarer
Från: Jannice

De tycker jag du ska göra! =) Är ju ledig v.28-30! Du kan använda ägg till pannkaka/plättar oxå =)

2008-06-17 @ 12:31:16
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0