Gårdagen.

Hade en jättebra midsommarafton, trots att vädret inte var på min sida hela tiden.
Började med att jag försov mig som bara den, men de gjorde inget eftersom att Malin inte heller var redo.
Hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Sedan så tjatade jag på Ted att skynda sig seg som han är.
For till ICA och köpte kött, kroketter, beasås och sedan bar de iväg upp till Malin. Väntade där i 40 minuter på att någon skulle komma med grillkol till oss. Sedan så for vi upp till deras stuga som låg hur mysigt till som helst. Mitt ute i skogen, precis vid en sjö. Så vi grillade och dukade midsommarfint och precis när vi skulle äta försvann solen :@ Brr.. Men när vi ätit färdigt och spelat lite spel så tittade den fram igen så då vart de kubbspel :) Mitt lag vann naturligtvis inte första omgången.. haha !

Efter de så for vi till Magnus och umgicks med de folket. Drack jäger för första gången i mitt liv, till en början va de inge gott alls. Men sedan så gick de bra :) Haha, så jävla roligt när dom plockade fram diskolampor och rökmaskin. Kändes som när man var liten och gick på vivansborg! haha, alla dansade och de va hur roligt som helst. Men trött var jag, så jag och älsklingen for hem runt halv 1 eftersom han skulle jobba också :) Men jag hade en riktig kanon dag/kväll.
Tack allihopa!

Idag blir de fest igen, ska fortsätta där vi slutade igår hos magnus :P Haha, längtar redan, de bästa är nog att älsklingen
för en gångsskull ska slippa vara nykter för att jobba dagen efter så de kommer nog att bli jättetrevligt!
Men först så ska vi ut till söråker och hälsa på pappa och kevin :) 

Jaja, nu sak jag hoppa in i duschen och göra mig redo för denna dag.



Ha en fortsatt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0