Snart så !!

Idag tänker jag slöa hela dagen, är ledig nu efter 11 dagars jobb.. Sedan så jobbar jag bara ons. tors. fre. och söndag, sedan så far jag och älsklingen till rättvik en vecka på classic car week :) Mys!!

Ja, de har inte hänt så mycket dom senaste dagarna.. har sovit och jobbat!
I söndags var jag helt död på jobbet, orkade verkligen ingenting. All ork va borta. men nu är jag ju ledig idag och kan samla mina krafter:) Efter att jag kommit hem från rättvik har jag ännu mera jobb att se framemot.
Hoppas även på att kanske kunna få hoppa in och jobba lite till hösten också :) Men de börjar kännas tråkigt nu när alla sommarvikarier slutar, har lärt känna massa underbara människor som gjort att de varit roligt att gå till jobbet varje morgon. men snart är de slut!! Tråkigt, men de är sånt som man får räkna med. Alla mina arbetskamrater är duktiga och har börjat plugga vidare, men jag tycker att vi ska jobba på hemtjänsten allihopa hela tiden :) hehe..

Jaja, nu ska jag ta och äta mat! Sedan så ska jag ta och vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet:)

Ha en bra dag.


VART TOG SOMMARN VÄGEN BTW? :S

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0