OFF!

 Ja, nu har jag inget mer jobb planerat förrän 25:e juli. Men jag hoppas att dom ringer imorgon och säger att någon fått magsjuka och blir hemma hela sommaren ! haha.. Vad ska jag nu göra på dagarna? Sitta hemma och vara tråkig:( Gillar verkligen att jobba på hemtjänsten. Får träffa så mycket männsikor och har trevligt hela tiden :) Men, men .. Mer jobb innan 25:e blir de säkert:)

Måste säga de att jag har blivit lite lat vad de gäller att skriva blogg. men jag har ingen som helst ork när jag kommer hem från jobbet! :( Men de ska de bli ändring på . Jag börjar få in vanan att vara igång hela dagarna nu:)

Ikväll hade jag bara tänkt att ligga på soffan och softa! Är ju söndag och då är de ju massa bra på tv.
Sedan så kommer ju min bejb hem och då ska han få massera min rygg som ömmar som fan:/ Så fort jag kommer hem och slappnar av så smäller de till. Får så ont i ryggen att jag orkar inte sitta upp. Ligger bara på soffan !!

Jaja, nu ska jag hämta täcket och lägga mig på soffan med mysigaste taxen i stan:)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0