Ny vecka!

Jag hade rätt, Marie ringde i morse och frågade om jag ville jobba onsdag och hela helgen :) Självklart vill jag de.
Är redan less på att sitta hemma!! Finns ingenting att göra.
Men jag funderar på om jag kanske ska ta och storstäda, de skulle ju behövas. Tro de eller ej, men jag har varit otroligt lat vad de gäller städningen dom här dagarna när jag jobbat. Jag har knappt orkat plocka undan :) Kanske de är bra tecken, kanske jag börjar bli fri mitt begär vad de gäller att städa, eller så kommer de tillbaka på en gång jag har piggnat till och inte jobbar. Jag vet inte, de återstår att se :)

Jag har suttit och funderat lite idag, och jag vill åka iväg någonstans. Inte nå speciellt, bara åka bort och ta de lungt ett tag :) Skulle vilja åka till stockholm eller nåt, de skulle vara trevligt. Men eftersom jag inte har några pengar så går de ju inte så bra. men jag får väl åka nästa sommar då :P Inte lika roligt att åka bort på vintern, då ska man vara i fjällen och softa. Men nu vill jag åka bort ett par dagar, glömma bort vad tid och stress är, bara sitta på en uteservering och ha de mysigt, gå på grönan eller nåt:)
Jaja, jag kan ju drömma vidare:P

Och gud vad jag längtar till imorgon när jag har tvättstuga, kan knappt gå utanför dörren för jag har inga rena kläder alls!! :/ Har inte några underkläder heller, så nu får jag låna Teds fillsingar :/ ILLA!!!! men om jag bara ska städa så är de ju ingen fara :)

Jaja, läsa lite bloggar nu. Och sedan blir de ett ryck med storstädningen.
Ha en fortsatt bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0