Ledig !

Jag har blivit helt snurrig i bollen av att bara jobbat 3 dagar i sträck :S I förrgår va de så illa att jag höll på att svimma i duschen, slog mig rejält :/ Men idag är jag ledig och då vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är ju skitvarmt ute men jag är inte nå sugen på att ligga på någon strand eller så. Vet inte vad jag vill göra. Kanske bara ta de lungt, eller höra med älsklingen om vi ska åka ut till birsta och kika lite. ja, jag vet inte..

Igår så va vi hos Alex och grillade :) de va mys. men de va värsta myskotjejen där som sa saker hela tiden som man inte fattar någonting av, de kom liksom vid fel tillfälle . haha!!
Ja, sedan så läste jag ett mejl som jag inte kan öppna på våran cpdator och de kändes lite. Vart jätteledsen och for hem.
Men jag vart inte ledsen på ett dåligt sätt utan de va en väckar klocka!! nu inser jag vad jag måste göra. vill inte säga vad mailet handlar om men nu måste jag ta tag i saker och ting.

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen eftersom det är bastu inne hos oss och jag har legat och svettats hela natten!

ha en bra dag

Kommentarer
Från: Jannice

Du vet att du kan komma upp och hälsa på när du vill! =) LOVE!

2008-07-03 @ 14:32:58
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Från: Lisa

Haha hon på grillfesten är rolig att lyssna på ;D Man skrattar hela tiden :)

2008-07-06 @ 13:14:24
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0