Ledig?

Ja, de va tänkt att jag skulle vara hemma och städa lite och mysa på för mig själv idag när jag för EN GÅNGSSKULL är ledig. men gissa vem som ringer klockan åtta då? Jo, patricia.. Så de va bara att kliva upp och slänga på sig första bästa kläder och sticka iväg och jobba. Jag fattar inte att de alltid ska va en massa strul på de där stället :P Men jag jobbade bara till tolv så nu har jag precis städat färdigt och ska ta mig ner till tvättstugan och hänga lite tvätt :) Sedan så ska jag åka till mammsen en sväng och hämta gardinstänger så jag får upp nå gardiner till mina nyputsade fönster :D
Imorgon är de jobb igen, men då får jag sov morgon iallafall. Börjar klockan ett imorgon så jag kan sova ut iallafall.
Sedan så jobbar jag tors, fre, lörd och söndag. De blir lite bloggande för min del, men jag måste ju tjäna pengar också !
Hade tänkt att ge Ted presentkort på en tatuering när han fyller år, så jag måste ha massa pengar :P

Nu är de bara den här veckan och nästa vecka kvar, sedan åker vi förhoppningsvis till Rättvik !! Jag har fått ledigt hela veckan, så då ska vi bara ta de lungt och leva livet. Ska bli skönt att åka iväg ett tag. Jag och ted träffar knappt varandra längre, när han är ledig jobbar jag, eller tvärt om :( Vi träffas på kvällen och då är de bara att käka mat och sedan slocknar jag på soffan. lite tråkigt, men när jag blir lite piggare så blir de bättre. De är inte normalt att somna sju-åtta på kvällen när man är 19 år !! Men de gör jag, min rygg orkar inte så då lägger jag mig och sover så jag ska slippa känna smärtan !!

Jaja, nu ska jag ner i tvättstugan jag.
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0