Grattis till min älskling!

Igår fyllde Ted år, min dag började med att jag jobbade mellan 7-12.. Sedan så for vi in till stan för att fixa mitt bankomatkort och ted skulle klippa sig. Sedan så for vi hem, duschade och gjorde oss i ordning! For till Ovansjö och Ted föräldrar för att grilla och umgås med vänner:) Trevligt värre!
Sedan så for vi in till stan och gick på primero. Hade en jättetrevlig kväll och önskar att vi kunde göra om de igen, men just nu är jag för bakis för att orka göra ngt:P

Imorgon blir de jobb till klockan 17, och sedan far vi till Rättvik en vecka :D JIPPIE!! Längtar sönder, ska bli så jäkla skönt att komma iväg . Finvädret kommer nu när jag ska vara ledig också :) Det kan inte bli bättre!
Jaja, nu har jag en tvättstuga att sköta och sedan ska jag packa iför imorgon så de är klart, då är de bara att hämta lillasyster och sedan dra iväg!

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0