Ensam.

Ja, älsklingen är i stan och spelar poker med grabbarna. och här sitter jag, ensam och övergiven :P haha!!
Ska väl plocka undan lite grejor och torka golvet i hallen :)

Idag så har jag jobbat hela dagen, har jobbat själv idag så de har varit till att prommenera eftersom jag inte har nåt körkort :P Jobbigt som fan, men jag får ju motion iallafall :) Men mina fötter har fått tagit stryk som fan,har ju inga bra skor. Men efter lunch fick jag låna fridas foppatofflor och de va helt underbart, kändes som jag svävade på moln:P Så nu måste jag ta och skaffa ett par egna! Svärmor sa att jag skulle få ett par av henne, men de känns så dumt att få saker av henne. Känner mig så fattig och bortskämd då, men vill hon betala så får hon göra de då :P
Efter att ha kommit hem från jobbet så for jag och Ted till Mami och Kjell och hälsade på en sväng, kollade på lite filmer från när dom va i bulgarien och västerås!!:) Så nu sitter jag här och vet inte om jag kanske ska ta ett fotbad efter att ha plockat undan lite. Mina stackars små fötter mår inte bra idag kan jag lova.

Imorgon är jag ledig och tänkte väl ta och ha en "MIG" dag. Då jag ska ta hand om mig själv. Kanske börjar med en morgonprommenad, äter en god frukost och sedan tar ´jag nog ett bad :) ska fila och måla naglarna också tror jag. Jag ska bara bry mig om mig själv för en dag. Tror att jag behöver de. Eller så ringer jag till Lisa och hör om hon kanske vill joina mig om jag får allt för tråkigt :)

I helgen så blir de jobb, men på söndagkväll ska jag åka till min kära vännina och hennes underbara karl i sörberge och hälsa på:) Måste ju se hur stor Julia (deras sjukt söta dotter) har blivit :) också saknar jag ju mina underbar vänner otroligt mycket.
Jag kan faktiskt inte förstå vad gud tänkte när han skapade dessa människor, så underbara!! - Ni har hjälpt mig mycket när jag haft de jobbigt och ni ska veta hur mycket jag uppskattar de, hur mycket jag tycker om er och hur fantastisk ni är!! <3


Jaja, nu ska jag sätta igång och plocka undan lite :)


Så där ska jag göra med mina plågsamma skor!


 


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0