Vilken lättnad

trodde att jag skulle bli utan snö den här vintern när de regnade i lördagsnatt. men idag har de snöat hela dagen :) Så underbart, så nu är de nog mer snö än vad det varit hittills trots att allt regnade bort :) Happy me!'

Är inte så himla pigg idag, tog mig bort till ICA och köpte lite ljus och grejor men orkade knappt gå tillbaka, fick "panikkallsvettningar" och helt slut i hela kroppen :/ Jobbit som fan, VILL INTE VARA SJUK !
Har legat på soffan hela dagen idag också, tyckt synd om mig själv och kämpat mot mitt snor.
Hoppas att jag är lite piggare imorgon iallafall, då ska jag tvätta hela dagen. Och sedan kommer Alex hit och ska leka med Ted, så då är de bra om jag inte har sån där sprängande huvudvärk som man kan få vid förkylning.

Till helgen kommer lillebror hit och ska stanna till på söndag :) Ser framemot de jättemycket, träffar honom så sällan också är han ju så himla söt och rolig att man bara vill äta upp honom ! Snart får han glasögon också, då kommer han att vara extra söt :) En treårig liten proffessor ;P
Måste försöka ta mig ut till birsta nåt också, och köpa dom sista julklapparna ! Lika bra jag gör de medan jag har pengar kvar:P Nästa månad kommer jag bara att få 2000:- :/ ´Tur att jag har en gubbe som jobbar också, men jag känner mig så otroligt dum när jag inte kan betala för mig!! Måste få ett jobb snart, har skickat runt lite ansökningar men inte hört något än. Funderar på om jag kanske ska börja plugga också ! Så blir de en aning lättare att få nåt jobb.
Vill jobba inom vården men dum som jag va gick jag barn och fritid. (Jätteroligt, men ingenting som jag vill jobba med) Funderar nu på att plugga till undersköterska och sedan fortsätta på den vägen. Men vi får se hur de blir. Även om jag pluggar så måste jag ha nåt vikariat/extrajobb.

Jaja, nu ska jag kolla på Laguna beach och vänta på att älsklingen kommer hem . Han slutar sent idag också :(

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0