Uppe med tuppen !

Hade så ont i halsen i morse att jag bara låg och väntade på att Teds väckarklocka skulle ringa!! Ville inte kliva upp innan Ted, :P Ja, väl uppe så va jag rätt så pigg! Klädde på mig och går ut med unique. Vad möts jag av utanför porten?? 1-2 DECIMETER SLASK!! jävla helvete, inte har dom vett nog att skrapa vägen in till våran lägenhet heller. Fy fan vad less jag vart. Men de va bara att gå, hunden måste ju göra ifrån sig. Så där går jag, jätteförkyld, nikeskor och skit arg. Svär för mig själv under hela vägen, så otroligt less.
Jaja, skulle egentligen gå bort på affärn och handla till tacosen idag, men de vägrar jag . Ted får handla när han slutar. Jag ger mig inte ut i de här vädret mer än nödvändigt (dvs. med unique).

Det jobbiga med att vara uppe så här tidigt är att ALLA sover, så man har ingen att prata med. Det är bara massa skit på TV´:n, och ingen har skrivit i nån blogg eller laddat upp bilder sedan igår :( Så det finns absolut ingenting att göra. Funderar på om jag kanske ska slå igång en film och lägga mig på soffan under täcket. Ta en kopp varmchoklad och bara må gott. Eller städa? Kan inte riktigt bestämma mig. Vet inte om jag ska tvätta eller inte idag heller. Det skulle ju verkligen behövas, men orken finns inte i kroppen att springa upp och ner för våra trappor. Inte idag, om jag vilar idag kanske jag är pigg nog att springa i trappor imorgon :)

Ne, de blir nog mys på soffan med en bra dramafilm :) ha en bra dag, trotts detta skitväder

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0