Torsdag.

Ja, de regnade ju fan igår. Men nu har de frysit på lite och lite mer snö har kommit :) Mys.
Har precis kommit hem från ICA MAXI, jag och älsklingen har varit och handlat så nu får man inte in en tandpetare i frysen :) Skönt ändå att handla så man har mat hela månaden, eftersom jag och Ted är experter på att göra av med pengar så är de tryggt att veta att vi kommer få äta varje dag:P
Nu sitter jag och väntar på att Malin ska svara på msn, så vi kan springa ner i tvättstugan en sväng och boka tvätttid! Jag har inga rena kläder nu :S Jobbigt läge. Men de ordnar sig alltid, i värsta fall får jag ta en tvätttid mellan 6-10 på morgonen.
Imorgon kommer lillebror hit:) Längtar... Kommer att bli så himla roligt att få träffa honom igen! Han är så jäkla söt, också är han helt besatt i Ted, allting är teds. Haha,. När pappa kom hit och hämtade honom sist så satt han och kolla på TV. Så pappa kom in och frågade: Vad gör du då Kevin ? Kevin: Jag kollar på Teds storTv.  :P Cuitepie!

Jaja, ska ta och ringa Malin nu eftersom hon inte har vett nog att kolla sin MSN :P



Lillebror, sötast kanske ?

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0