Tar mig en snabbis

och kollar lite bloggar nu när kevin badar :) sitter och kollar på honom här från datorn :P När man är med Kevin så är de 100% superenergi som gäller hela tiden. Jag förstår inte hur han orkar hålla igång. Han är jättedålig att äta och har alltid varit, men endå så går han på alla cylindrar hela tiden.
Känner mig trött som fan, och kommer nog somna så fort Ted kommer hem :P Haha, går väl och lägger mig samtidigt som lillebror kan jag tänka mig.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Ted börjar inte förrän klockan tre imorgon så då kan han vara med och hitta på något också :) Så synd att han alltid jobbar när Kevin är här. Iofs så jobbar han hela tiden, men de hade ju varit roligt om han va ledig nu när Kevin är här. Han vill ju hellre vara med Ted än med mig:P

Jaja, nu ska jag skynda mig att läsa färdigt lite bloggar innan tornadon ska upp ur badet:P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0