Sundsvall sjunger ut

i körslaget ! Ja, de blev ingen film.. kom istället på att de va körslaget så jag fastnade där istället.
Lite roligt att sundsvall är med den här gången :) Dock så hade jag ingen aning om vem LaGaylia Frazier va förrän nu.
Tyckte kanske inte att sundsvall hade den starkaste kören och kvällens framträdande va sådär. Men jag hejar iallafall på Team Lagylia eftersom det är sundsvall de handlar om ;P
I kvällen pogram tycker jag att Team Magnus va bäst, riktigt starkt gäng. Hoppas på att dom kommer att ta sig till final så jag får se mycket mer av dom :)

Lite konstigt ändå att jag hejar på ett lag, men tycker att ett annat lag är mycket bättre :P Sån är jag.
Samma när de gäller hockey, hejar på timrå även fast dom är värdelösa ! haha
Ne, nu har jag fått nog av datorn. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0