SLUT

på de roliga. Har varit igång hela dagen och storstädat här hemma :) Så nu är de rent och fint.
Imorgon är de tvättstuga som väntar, alltid lika roligt.. Speciellt efter en dag storstädning ? NOT.
Något mer har jag inte planerat. Ska bara invänta måndagen och pengar.:) Jag kan inte förstå att de snart är julafton, och vart har den där mysiga julkänslan försvunnit ? Ingen aning. HELT BORTA :S Jag ska lyssna på lite julmusik imorgon så kommer den förhoppningsvis tillbaka :) Jag brukar ju vara som galen innan jul, älskar jul . Men nu har jag inte känsla alls. Skulle kanske behöva lite mer tomtar här hemma :P
Och vart tog den mysiga snön vägen ?? Ja, nu är de slask och halka igen. Vart är denna värld på väg ? Är en riktig vinter med mycket snö för mycket begärt !!?

Jaja, ska hoppa in i duschen nu :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0