Nyårsafton

Vaknade för en kvart sedan i panik. Drömde att jag hade sovit bort hela nyårsafton. Och Ted hade inte väckt mig heller utan åkt iväg till Essvik utan mig. Tur att de bara va en dröm :P
Sitter och funderar över kvällens kläder, har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig . Hittade inget nytt när vi va i birsta sist, så nu måste jag rota igenom min garderob och se om jag hittar något passande :)
Vi ska iallafall till Essvik och äta middag runt fem, och sedan blir vi väl kvar där hela kvällen ! De ska bli så trevligt så !!

Ne, nu ska jag äta lite frukost och sedan så ska jag kika en sväng på TV innan jag hoppar in i duschen!

Ha en trevlig nyårafton :D

Jag lovar att jag ska ta med mig kameran ikväll så jag kan lägga upp lite trevliga bilder från nyårsfirandet imorgon:)

Kommentarer
Från: Lisa

Men halllå!! När kommer nyårsbilderna? Jag vill ju se :)

2009-01-03 @ 10:51:44
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0