Nu är de helg igen

Ja, veckorna bara rasar iväg. Redan 2:a advent :) Känns härligt att vi börjar närma oss jul nu, julen är den finaste tiden på året enligt mig. Årets höjdpunkt är just julen, även om de kan vara stressigt och jobbit i börsen så är de på jul då man får träffa dom människor man tycker som mest om, äta god mat och bara umgås. Alla är glada och trevliga, allt är underbart. Den här julen kommer dock inte bli som jag hade hoppats. Lite jobbigt nu när alla mina syskon har egna familjer och vi inte träffas på jul. :( Känns tungt för mig, kunde jag så skulle jag vara på alla ställen samtidigt, men de går inte. Vi får se hur de blir nu till jul..

Idag kommer lillmonstret :D Tur att jag har hunnit piggnat på mig en aning innan han kommer:P Känner mig faktiskt riktigt pigg idag, ska snart ner till tvättstugan och sedan hade jag tänkt att damma av lite och dammsuga. Blir så fort dammigt och skit när man har hund :) Men våran hund är värd allt besvär.
Jag har alltid sagt att när jag flyttar hemifrån ska jag aldrig ha något djur. ALDRIG. men en vecka efter vi flyttat så flyttade unique till oss, och nu kan jag inte tänka mig annat än att hon ska vara här. Jobbigt bara att hon börjar bli gammal :( Men, men .. De är ju de som livet går ut på, bli gammal och slockna.

Jaja, nog med skitsnack. Måste springa ner till tvättstugan nu!

CAIO

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0