Morgonpigg?

Om det ändå vore så väl !:P Vaknade i morse av att Ted i panik hoppade upp ur sängen .. Han hade försovit sig lite grann. Skulle egentligen kliva upp klockan sex, men så vart inte fallet:P
Ja, och jag kunde naturligtvis inte somna om.. Så jag låg och myste en stund med unique och sedan så tog vi en liten prommenad. Tänka sig att varje gång jag fryser arslet av mig eller är jättekissnödig så ska hon ta jättelång tid på sig att bajsa osv.. :P Är de enbart för att retas eller??

Ja, idag ska jag jobba.. Börjar inte förrän klockan ett så de är ju skönt :) dom ringde från bemanningen nu och frågade om jag kunde fortsätta jobba kvällen också :) De är så skönt att jobba kvällar, lungt och skönt oftast. men ibland kan de dra ut på tiden också . Får se om jag kanske ska jobba kvällen imorgon också. Dom skulle ringa och kolla ifall de behövdes körkort. Eftersom att jag inte har tagit mitt körkort än så blir de mindre jobb :( Kanske ska sätta igång med körkortet igen ? Men jag är ju så sjukt rädd när jag sätter mig bakom ratten. Känns som om jag kommer att få ta hundra lektioner innan de är klart !

Jaja, nu ska jag göra mig i ordning .. Klockan är bara halv tio, men de är ändå skönt att vara klar eftersom jag är expert på att greja en massa och glömma bort tiden :P

Ha en bra dag 

 

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0