Men hur ska du ha de?

Du som bestämmer. Snö eller inte snö ?? Efter en hel dags snöande så har de gått över till regn nu :( BLÄ! Aja, de har kommit så mycket snö så allt kan ju inte försvinna.
Men jag förstår inte hur de kan vara kallgrader på dagen och plusgrader på kvällen? Borde de inte vara tvärt om ? :S Aja, nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas på att kunna få sov riktigt inatt, utan att vakna av att halsen och näsan är igen täppt och jag knappt kan andas !
Funderar på om jag kanske ska kliva upp tidigt imorgon när Ted ska till jobbet. Så jag får lite gjort. Borde sova och vila, men jag klarar inte av de.. Blir så fruktansvärt rastlös, ibland förstår jag inte att jag kan ha saker att göra hela dagarna även fast jag är arbetslös. Hittar alltid nåt skåp som måste städas eller något annat som ska göras :P Jag är inte riktigt klok!

Aja, god natt

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0