Lite småpengar iallafall

ja, har jobbat idag. Gick oväntat bra, dock så har jag massor med huvudvärk och har haft de sedan jag klev innanför dörren hemma. Lite ovan ljudnivån i fikarummet och tempot när man jobbar bara, har ju inte jobbat på en månad så :P
Blev erbjuden jobb imorgon kväll och på onsdag eftermiddag också, självklart tackade jag ja :)
Har även sagt att jag kan jobba vid jul om dom skulle behöva vikarier. Hoppas på att kunna få jobba lite grann innan året är slut iallafall :P

Nu gör jag inte mycket alls, har nyss satt mig vid datorn och tänkte att jag skulle kolla mailen en snabbis. Sedan så blir de mys på soffan med Älsk! Har städat och plockat undan lite sedan jag kom hem så nu är jag jäkla mör i hela kroppen.
Kommer nog att somna tidigt ikväll, och tur är väl de, annars brukar jag ligga vaken till 2 halv 3 och höra både Ted och unique snarka för tusen. Förut så somnade jag alltid på soffan, hatar att somna när de är tyst, då känner jag mig så ensam och då har jag så mycket att tänka på också blir jag uppstressad över allt som är. Helst av allt så vill jag att Ted ska spela ett spel som låter mycket .. :P Konstig jag :D

jaja, har inte så mycket mer att skriva för tillfället. Återkommer imorgon om jag hinner innan jag ska iväg och jobba:)

SOV GOTT



Bjuder på en sån där lagomt härlig fyllebild på mig och min kära vännina Malin.
Bara för vi är bäst:D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0