Hej mitt vinterland !

Idag har de snöat sedan jag klev upp, lyckliga jag :D Ska vi äntligen få en riktig vinter?, efter alla dessa år av väntan. I HOPE SO :) Ska snart ta mig en liten prommenad och njuta av vintern, kylan och allt roligt och mysigt på de.
Får se om de kanske är lite tösnö så jag och Malin kan bygga en snögubbe :D Gud så längesedan jag gjorde de, kan inte ens komma ihåg sist. Men de va längesedan, de är en sak som är säker.
Bara för att jag är så tokig i vintern och julen så tänkte jag skriva en liten lista, de bästa med vintern. För alla er som frukar denna årstid och vill krypa i ide. dvs, min syster och Ted . haha

De bästa med Vintern:

1. De mörka kvällarna när man kan tända massa ljus och spela spel med sina vänner utan att ha ångest för att man inte är ute.
2. Brygga snögubbar och "vara barn igen"
3. Åka skidor/snowboard
4. Vad är inte bättre än att efter en heldag ute i snön, när man är kall, frusen och blöt ta ett varmt bad och sedan ligga på soffan under täcket med en kopp varm choklad och en bra film.
5. Julen så klart, julen är den bästa tiden på året. Massa mys hela tiden, ljus, glitter och underbara människor.

Ja, är de inte underbart så säg? Vad tycker du är de bästa med vintern/julen ? Lämna en kommentar:)

Nu ska jag ta mig ut på en prommenad :) Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Från: Semliz ofc.

det bästa med vintern är att den är kortare än sommaren så man slipper den fortare!!

2008-12-08 @ 19:08:10
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0