Har snott denna lista från LisaStrandqvist.blogg.se


Stava ditt namn utan några A:

Mlin
Är du nöjd med året 2008?
Ja, jättenöjd. Massa roliga saker som hänt, studenten, flyttat hemifrån osv.  
Vad är ditt favoritnummer?
12
Favoritfärg/färger?
Röd, rosa J
Hatafärg/färger?
Vet inte någon sån färg. Alla färger är fina, på rätt plats J
Vad lyssnar du på?

Oj, allt möjligt. Beror på mitt humör, mest Duffy J
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Ja, de är jag J Kan inte ha det bättre. Eller ett riktigt jobb skulle ju sitta fint J
Vad är ditt favoritämne i skolan?
Går inte i skolan. Men förut så va de nog, natur och friluftsliv
Shoppar du på Abercrombie?
Nej. Vad är det?
Vart önskar du att du var nu?
Jag vet inte, trivs bäst hemma. Men Ted hade ju kunnat varit här med mig.
Vad borde du göra just nu?
Städa:P
Är du kär i någon?
Ja, så kär man kan bli !
Kan du blåsa bubblor?
Yes box
Kan du nå dina fötter med raka ben?
Nej nej.. Du kan jämföra mig med ett kylskåp :P
Kan du vifta på öronen?
Nej
Kan du skruva tungan?
Nej
Har du någonsin velat bli läkare?
Nej.
Tror du på Gud?
Nej
Vill du bli en brandman?
Kanske för att skryta, men inte annars.
Vad drack du senast?
Vatten
Vad tittade du på senast på TV?
Top model 9
Vem pratade du senast telefon med?
Ted, alldeles nyss
Vem ringde dig senast?
Bemanningen
Vem sms:ade dig senast?
Madde tror jag J
Har du rakt eller lockigt hår?
Inte lockigt, men inte rakt heller. Vågigt ? Men jag är beroende av min plattång
Är du glad?
Ja, alltid glad J
Är du piercad någonstanns?
I näsan, har tagit ut min piercing ur naveln
Vad har du för planer för ikväll?
Mysa med gubben J
Hatar du folk som ljuger?
Det värsta som finns är lögner. Det finns inget som gör ondare.  
Föredrar du "snälla" eller "dumma" killar?
Snälla, vem vill ha en "dum" kille ?
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Brunhåriga ! Ted är bäst J
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
Ja, låtit mig själv gå upp så mycket i vikt.
Vad vill du bli när du blir äldre?
Jag vet inte.  
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
Nej!
Har du någonsin varit helt förkrossad?
Ja
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
Ja, det har jag. om kändisar räknas? haha
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Otroligt bra. Finns inga bättre<3
Tycker du om ditt liv?
Mitt liv är underbart
Vad är din favoriträtt?
Oj, ingen aning. Finns så mycket. Porter stek och potatis kanske.
Vad är din favorit kärleksfilm?
Kollar inte på så mycket kärleksfilmer.
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Mina ögon kanske. Mina stora raka tänder är också fina J 
Förlåter du eller glömmer du?
Förlåter
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Jag vet inte, är nog ganska lika.
Har du någonsin masserat någon?
Ja
Vad är du rädd för?

Döden, att förlora någon som står mig nära
Har någon försvunnit ur ditt liv?
Ja
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
Ja.
Önskar du att du var kändis?
Nej, eller de beror på vad jag är känd för.
Önskar du att du var en kille?
Nej
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Nej


Kommentarer
Från: Amanda

härlig julkänsla

2008-12-17 @ 11:18:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Från: Anonym

kikar bara in :)

allt bra idag`?

julig bakrund:) jätte fint

www.enlitentax.blogg.se

2008-12-17 @ 11:18:58

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0