Goddag

Sitter och väntar på att våra bästa år ska börja :) 50 minuter kvar,!! Efter de så hade jag tänkt att ta mig en promenad med hunden och sedan ska jag in och ta på mig lite kläder och åka bort till mamma. (ska åka till mamma vid 5):P Mormor och störstastorasyster ska dit och baka, så jag tänkte passa på att umgås lite :)
Förövrigt så händer de inte alls mycket just nu, allting står stilla. Det är som om någon stannat tiden och jag är den enda som lever, HELT DÖTT. :( Iofs ska jag få jobba halvdag på hemtjänsten imorgon :) Och de är ju bra. Bara 4,5 timmar men de är ju bättre än ingenting. Kommer att kännas lite konstigt bara med tanke på att jag inte jobbat där på ca 1 månad. Men de går nog bra, om jag inte får stressa ihjäl mig. Har ju hört från svärmor att de är rätt så körigt där just nu. Mindre personal och många vårdtagare. Jag får hitta min super energi någonstans inom mig så går de bra:)

Jaja, nu ska jag göra i ordning lite frukost/lunch!

Ha en bra dag

Kommentarer
Från: Jannice

Hej gumman! Grattis på namnsdagen, tänkte ringa och surra lite men hemtelefon funkar inte =( Puss puss

2008-12-10 @ 19:25:24
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0