God fortsättning.

Ja, nu va julafton avklarad. Den va helt okej, men kunde varit bättre !
For hem till Teds föräldrar och åt lite mat, öppnade paket osv. Sedan vid halv åtta va vi hos mamma och öppnade paket och fikade. Inget mer med de.
Fick jättebra julklappar, bättre än väntat.

Julklappar :

  • Guldhalsband av Ted, sjukt fint
  • Överkast som jag velat ha i evigheter, presentkort på IKEA av mamma
  • Sängkläder och en kokbok av mormor och morfar.
  • Ett shotspel av Semlan
  • En jättefin rosa halsduk av teds bror
  • Presentkort på birsta city av teds föräldrar.
Ja, jättenöjd helt enkelt.. Så nu när mellandagsrean startar ska jag iväg till birsta och inhandla lite underkläder :) Älskar verkligen att köpa underkläder.
Tyvär så glömde jag min kamera hemma, så jag har inga bilden från gårdagen tyvär :(

Idag så har jag och Ted varit ute hos pappa och hälsat på :) Gav han sin julklapp och sedan for vi ner till farmor och fikade :) Min farbror va där, och de är ju inte varje dag man träffar honom så de va jätteroligt. Satt och surrade en massa och hade trevligt. Blev också väldigt glad när jag såg hur pigg farmor va. Hon har varit dålig bra länge nu, och åkt fram och tillbaka till sjukhuset så de är skönt att se att hon börjar piggna på sig.
Ja, efter att ha varit ute i mina gamla hemtrakter söråker så for vi till ICA MAXI och handlade mat :) så nu är de laddat i kyl och frys igen :)
Ja, de va idag de. Var så slut när jag kom hem så jag somnade på soffan direkt. Och nu ska jag och älsklingen slå igång en film så vi får se ifall jag orkar hålla mig vaken :P

Imorgon blir de till att tvätta och städa. Och ihelgen ska jag umgås med alla mina systrar och mamma. Sedan blir de middag hos mormor..
Ha en fortsatt trevlig jul och ta vara på det sista vi har av 2008! :)


 


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0