Fredag

Ovanligt att jag somnade så fort jag la mig på soffan efter att ha gått igenom lite bloggar.
Gick och la mig i sängen runt tolv tiden och älsklingen väckte mig halv tolv imorse. Jag förstår inte hur jag kan sova så länge. Förr i tiden så va jag uppe senast nio, oavsett när jag gick och la mig. Kanske börjar bli gammal? I dont know.

Idag snöar de massor :D Och de är jag sjukt glad över, lite jobbigt bara att jobba kväll när de snöat så mycket. Jag som är åkrädd för tusen :/ Hoppas att de går bra iallafall :) Ser faktiskt framemot att jobba idag, tänker på att jag kommer få pengar, så de är väl de som peppar mig:) Tråkigt bara att jag missar IDOL finalen :( Men jag håller alla mina tummar för Kevin. Vinner Alice så är denna värld sjukt orättvis.
Jaja, nu ska jag parkera i soffan och invänta våra bästa år :) Sedan måste jag hoppa in i duschen, och göra mig klar. Har lite grejor jag måste fixa innan jag ska jobba också.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0