Fjärde advent

Ja, längtar efter ett mumsigt julbord just nu .  De ekar i både skafferi och kylskåp för tillfället :P Är hungrig som fan. Men om någon timme ska jag göra i ordning korv och makaroner till lunch :) Mat finns de iallafall, dock är allting fryst:P

Igår så hade vi besök av Jerry (Teds bror), satt och surrade lite osv. Sedan så skjutsade vi honom till stan. For till Alnö en sväng innan och hämtade han kompis också :) Har inte sett alnöbron sedan dom satt upp "staketen", men jag tycker att de ser läskigt ut. Kanske för att dom gjort de pga alla självmord som skett när folk faktiskt hoppat från den läskiga bron ! Uscha :(

Idag har jag tänkt att dammsuga av lite, och sedan skriva en lista på vad som behövs handlas imorgon. De är alltid bra att ha en lista med sig i den här julstressen som är. Annars kommer man bara hem med saker som man inte behöver. Och ingenting av det man tänkt att köpa.
Sedan så ska jag ta en långt bad och lägga en ansiktsmask :) Vaknade imorse och kände mig på sånt myshumör, så då finns de inget som passar bättre än ett bad och ansiktsmask :)

Imorgon blir de ju julklappsshopping som jag sagt tidigare. Fortfarande inga ideér på vad jag ska köpa till Ted. Har du lust kan du skriva en kommentar på bra julklappar till en kille som har allt.
Nu ska jag sätta igång med dammsugningen så jag blir klar någon gång :P


Ha en mysig fjärde advent

Glöm inte bort att julklappstipsa mig !!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0